Berkay Kut

Karakter Modelleme ve Dokulama

2019 yılında Animanya Animasyon Stüdyosu ailesine katılmıştır. Bir çok projede çalışmış ve kariyerine burada karakter modeller olarak devam etmektedir.
Zbrush, Substance Painter, 3ds Max, Keyshot, Marmoset Toolbag, After Effect, Photoshop ve daha bir çok program ile modelleme texturing, ışık, rendering üzerinde uzmanlaşmıştır.

Hüseyin Öztürk

Yönetmen, Karakter Modelleme ve Rigging

Elektrik elektronik mühendisi, teknoloji geek, 1 çocuk babası.

1996 da başlayan 3d animasyon sektöründeki serüveni 2008 de kurduğu Animanya ile devam etmektedir. Şuan Animanya Animasyon Stüdyosunda kurucu ortak ve yönetmen olarak çalışmalarına devam etmektedir.

Bir çok üniversite, topluluk ve eğitim kurumunda seminerler ve eğitimler verdi, bilgilerini paylaştı.

TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesinde öğretim görevlisidir.