Her Öğrenciye Eğitim süresi kadar staj

Eğitim süresi boyunca ya da bitiminde tüm öğrenciler Animanya da staj yapabileceklerdir. Gruplar halinde staj yapan öğrenciler, staj süresince belirlenen bir staj programı uygulayacak ve grup projeler yapacaklardır.

Sektörün ihtiyaçlarına yönelik eğitim

Yılların verdiği tecrübe ile tüm sektör ihtiyaçlarını ve ihtiyaç duyulan sanatçılarda aranan özellikleri biliyoruz. Sektörle ilgili hiçbir sorunuz ve sorununuz yanıtsız kalmayacak.

Tecrübeli eğitmenler

Eğitmenlerimizin sektör deneyimi 5+ yıldır. Aynı zamanda çeşitli üniversitelerde eğitimler ve seminerler vermektedirler. Daha detaylı bilgi için tıklayınız.

Uygulamalı Eğitim sistemi

Öğretim tarzımız diğer eğitim kurumlarının aksine hızlandırılmış ve uygulama ağırlıklıdır. Tecrübelerimiz ile işin püf noktaları anlatılır ve sürekli tekrarlanan hatalar en aza indirilmiş olur.

UNITY3D & OYUN PROGRAMLAMA EGITIMININ AMACI
Eğitimin amacı oyun geliştirme süreçlerine hakim, 2B/3B oyunlar geliştirebilecek seviyede bilgi sahibi olmanızı sağlamaktır. Türkiye ve dünyada 100 Milyar Dolarlık ekonomik büyüklüğe ulasan oyun sektörü diğer sektörleri geride bırakarak hızla büyümektedir. Bu eğitim sayesinde sektörde yerinizi alabilecek ve hayal ettiğiniz oyunları geliştirebileceksiniz.
Güzel ve farklı bir oyun fikri, uygulama marketlerinde öne çıkarak ekstradan reklama ihtiyaç duymadan bir
oyunun milyonlarca kullanıcıya ulaşmasına yeterli oluyor. Eğitimini verecek olduğumuz Unity3D oyun motoru sayesinde oyunlarınızı GooglePlay, Appstore, WindowsPhone, Steam ve Facebook gibi oyun marketlerinde yayınlayabileceksiniz.
Ayrıca arttırılmış gerçeklik (AR) ve sanal gerçeklik (VR) oyun teknoloji alanlarına yönelik oyunlar geliştirerek teknolojiyi en önden takip edebileceksiniz.
Bu eğitimi tamamladığınızda , oyun sektöründe uzun yıllar çalışarak ve eğitimler vererek sektör deneyimi kazanmış uzman eğitmenler ile Unity3D, C# programlama dili, 3B Simülasyon, AR, VR, 2B/3B fizik, performans ve optimizasyon , ses, animasyon ve kullanıcı arayüzü konularının tamamında orta-ileri seviyede bilgi sahibi olacaksınız.
Oyun gelisştiriciler dijital çağda çok şanslılar!

 

EĞİTİME KATILIM ÖN ŞARTI

Daha önce hiç oyun yapmamış, hatta program bile yazmamış ancak oyun sektörüne girme heyecanı olanlar dahil herkesi kapsayacak bu eğitimde, temel C# dersleri ile Unity’de script yazarken kullanılması gereken temel kodları öğrenip sonra adım adım sıfırdan PC, Mobil ve Web ortamları için Unity ile nasıl oyun yapılır, tüm detaylarını uygulamalı olarak göstereceğiz. Bu eğitim başlangıçtan ileri seviyeye kadar C#  programlama ve Unity3D programını kapsamaktadır. Bundan dolayı ön yeterlilik aranmamaktadır. Derslere devamlı katılım gösterilmesi ve ödevlerin zamanında teslim edilmesi gerekmektedir.

 

KİMLER İÇİN UYGUNDUR

“Bende oyun yapmak istiyorum” diyor ve bu isten keyif alıyorsanız, hem çok kazandıran hem de eğlenceli bir kariyere adım atıyorsunuz demektir.
• Bağımsız oyun geliştiricisi olarak çalışmak isteyenler,
• Yurt içi ya da yurt dışındaki oyun firmalarında kariyer sahibi olmak isteyenler,
• Kendi oyun firmasını kurmak isteyenler,
Bu eğitim sonunda Oyun Geliştirme Uzmanı, Oyun Mimarı, Oyunlaştırma Uzmanı ve Oyun Programcısı ünvanına sahip olabileceksiniz.

Eğitim Detayları

Toplam Süre: 7 hafta

 

Toplam Saat: 63 saat (50 saat ders + 13 saat oyun projesi)

 

Kullanılan Yazılımlar: Unity3D, Visual Studio

Derslerin İçeriği
Unity3D Arayüz Kullanımı

1. Interface Overview
2. The Scene View
3. The Game View
4. The Hierarchy Window
5. The Project Window
6. The Inspector Window
7. Build and Player Settings
8. Introduction to the Profiler

Temel Unity3D Kavramları

1. Game Objects and Components
2. Prefabs – Concept & Usage
3. Tags
4. Layers

3D Fizik

1. Colliders
2. Colliders as Triggers
3. Rigidbodies
4. Adding Physics Forces
5. Adding Physics Torque
6. Physics Materials
7. Physics Joints
8. Detecting Collisions with OnCollisionEnter
9. Raycasting

2D Fizik

1. 2D Physics Overview
2. Rigidbody 2D
3. Collider 2D
4. Hinge Joint 2D
5. Spring Joint 2D
6. Area Effector 2D
7. Distance Joint 2D
8. Point Effector 2D
9. Surface Eector 2D and
Platform Eector 2D
10. 2D Character Controllers

Ses

Ses Kurulumu
1. Audio Listeners & Sources
Ses Editleme
1. Audio Mixer and Audio Mixer
Groups
2. Audio Eects
3. Send and Receive Audio Eects
4. Duck Volume Audio Eect
5. Audio Mixer Snapshots
6. Exposed AudioMixer Parameters

Animasyon

Animasyon Bilesenleri
1. The Animation View
2. Animation Properties
3. Animation Curves and Events
4. Animation Asset API
Animasyon Kontrolleri
1. The Animator Component
2. The Animator Controller
3. Animator Controller Layers
4. Animator Scripting
5. Blend Trees
6. Animator Sub-state Machine
hierarchies
Karakter Animasyon
1. Humanoid Avatars
2. Authoring Root Motion
3. Avatar Masks

Sanal Gerçeklik

Sanal Gerçeklige Giris
1. VR Overview
2. Getting Started with VR
Development
3. Interaction in VR
4. User Interfaces for VR
5. Movement in VR
6. Deploying Your VR Project
7. Optimisation for VR in Unity
8. The VR Reading List

Navigasyon

Navigasyonun Temelleri
1. Navigation Overview
2. NavMesh Baking
3. The NavMesh Agent
4. O-mesh Links
5. NavMesh Obstacles

Baslangıç Seviyesi Scripting

1. Scripts as Behaviour
Components
2. Variables and Functions
3. Conventions and Syntax
4. C# vs JS syntax
5. IF Statements
6. Loops
7. Scope and Access Modifiers
8. Awake and Start
9. Update and FixedUpdate
10. Vector Maths
11. Enabling and Disabling
Components
12. Activating GameObjects
13. Translate and Rotate
14. Look At
15. Linear Interpolation
16. Destroy
17. GetButton and GetKey
18. GetAxis
19. OnMouseDown
20. GetComponent
21. Delta Time
22. Data Types
23. Classes
24. Instantiate
25. Arrays
26. Invoke
27. Enumerations
28. Switch Statements

Ileri Seviye Scripting

1. Properties
2. Ternary Operator
3. Statics
4. Method Overloading
5. Generics
6. Inheritance
7. Polymorphism
8. Member Hiding
9. Overriding
10. Interfaces
11. Extension Methods
12. Namespaces
13. Lists and Dictionaries
14. Coroutines
15. Quaternions
16. Delegates
17. Attributes
18. Events

Kullanıcı Arayüzü (UI)

UI Bilesenleri
1. UI Canvas
2. UI RectTransform
3. UI Button
4. UI Image
5. UI Text
6. UI Events and Event Triggers
7. UI Slider
8. UI Transitions
9. UI ScrollRect
10. UI Scrollbar
11. UI Mask

Ön başvuru ve bilgi almak için: