Her Öğrenciye Eğitim süresi kadar staj

Eğitim süresi boyunca ya da bitiminde tüm öğrenciler Animanya da staj yapabileceklerdir. Gruplar halinde staj yapan öğrenciler, staj süresince belirlenen bir staj programı uygulayacak ve grup projeler yapacaklardır.

Sektörün ihtiyaçlarına yönelik eğitim

Yılların verdiği tecrübe ile tüm sektör ihtiyaçlarını ve ihtiyaç duyulan sanatçılarda aranan özellikleri biliyoruz. Sektörle ilgili hiçbir sorunuz ve sorununuz yanıtsız kalmayacak.

Tecrübeli eğitmenler

Eğitmenlerimizin sektör deneyimi 5+ yıldır. Aynı zamanda çeşitli üniversitelerde eğitimler ve seminerler vermektedirler. Daha detaylı bilgi için tıklayınız.

Uygulamalı Eğitim sistemi

Öğretim tarzımız diğer eğitim kurumlarının aksine hızlandırılmış ve uygulama ağırlıklıdır. Tecrübelerimiz ile işin püf noktaları anlatılır ve sürekli tekrarlanan hatalar en aza indirilmiş olur.

3D AKADEMİK PROGRAMIN AMACI

Hızla gelişen teknoloji sayesinde bazı meslekler giderek geçerliliğini yitirmekte ve bazı meslekler de hızla yükselmektedir. Revaçta olan mesleklerden biri de 3d uzmanlığı / 3d sanatçılığıdır. Ayrıca 3d animasyon film, dizi, grafik, tasarım, mühendislik, mimarlık, inşaat, 3d printer ve VR teknolojileri de 3d uzmanlık eğitimi gerektiren sektör ve meslekler arasındadır.

3d Akademik Program özgün eğitim modeli sayesinde nitelikli bir 3d modelleme uzmanı ve karakter animatör olabilmeniz amaçlanmaktadır. Beklentilerini karşılayabilecek şekilde 3ds Max, Vray, CAT, Zbrush, modelleme, kaplama, karakter animasyon ve render konularının tamamında ileri seviyede bilgi sahibi olacaksınız.

 

EĞİTİME KATILIM ÖN ŞARTI

3d Akademik Programı başlangıçtan ileri seviyeye kadar 3ds Max ve Vray programlarını kapsamaktadır. Bundan dolayı ön yeterlilik gerektirmemektedir.

 

KİMLER İÇİN UYGUNDUR

3d animasyon şirketlerinde çalışmak ve kendi animasyonlarını yapmak isteyen, sinema, grafik, tasarım, mühendislik, mimarlık, inşaat vb. bölümler okuyan ya da mezun, 3d animasyon konusunda yeni bir kariyer planı yapan kişiler için daha uygundur.

Eğitim Detayları

Toplam Süre: 36 hafta (9 ay) + staj

 

Toplam Saat: 288 saat (144 saat ders + 144 saat staj)

 

Kullanılan Yazılımlar: 3ds Max, Vray, CAT, Zbrush

Derslerin İçeriği
  • 3D UZMANLIK EĞİTİMİ
    • Sektör analizi
    • 3ds Max arayüzü ve modelleme araçları
    • Sub-object ve topoloji kavramları
    • Modelleme teknikleri
      • Primitif objeler ve modifierler ile modelleme
      • 2d-3d geçişi ile modelleme (spline)
      • Compound objeler ile modelleme (boolean, loft)
      • Editable-poly ile modelleme
    • Katı modelleme ve mimari modelleme teknikleri
    • Organik modelleme teknikleri
    • Anatomi, kas-kemik ve yüz anatomisi
    • Karakter tasarımı, soyut-gerçekçi model tanımları
    • Karakter kafa modelleme
    • Karakter vücut modelleme
    • ZBrush ile sculpting
    • Zbrush ve 3ds Max entegrasyonları
    • Retopoloji
    • LowPoly modelleme teknikleri
    • Displacement, normal map, texture boyama
    • Uygulamalar, projeler ve portfolyo oluşturma

    İLERİ SEVİYE RENDER VE MİMARİ GÖRSELLEŞTİRME

    • Render, shader, material, UV kavramları.
    • Autocad, skechup gibi yazılımlardan dosya alma ve kullanma
    • Mimari modelleme araçları, kütüphanelerin kullanımı
    • Mimari modelleme uygulamaları
    • Derinlemesine material editör kullanımı
    • UV ve material ID kavramları ve uygulamaları
    • Işıklar, kameralar ve uygulamaları
    • Render motorları hakkında genel bilgi
    • Vray render motoru, GI kavramları
    • Shaderlar oluşturma, kaplama yapma, ışıklandırma ve render alma uygulamaları
    • Animasyon ve Mimari animasyon render teknikleri, pass render, kompozit ve efektler
    • Lumion vb. realtime render yazılımları ile uygulamalar
    • Uygulama projesi ve workshoplar

    İLERİ SEVİYE MODELLEME – KARAKTER & KATI

    • 3ds Max arayüzü ve modelleme araçları
    • Sub-object ve topoloji kavramları
    • Modelleme teknikleri
      • Primitif objeler ve modifierler ile modelleme
      • 2d-3d geçişi ile modelleme (spline)
      • Compound objeler ile modelleme (boolean, loft)
      • Editable-poly ile modelleme
    • Katı modelleme ve mimari modelleme teknikleri
    • Organik modelleme teknikleri
    • Anatomi, kas-kemik ve yüz anatomisi
    • Karakter tasarımı, soyut-gerçekçi model tanımları
    • Karakter kafa modelleme
    • Karakter vücut modelleme
    • ZBrush ile sculpting
    • Zbrush ve 3ds Max entegrasyonları
    • Retopoloji
    • LowPoly modelleme teknikleri
    • Displacement, normal map, texture boyama
    • Uygulamalar, projeler ve portfolyo oluşturma

    KARAKTER ANİMASYON EĞİTİMİ

    • 3ds Max animasyon araçları
    • Timeline, keyframe, transformerlar, curve editör, ease/slow in-out gibi kavramlar
    • Animasyon presipleri
    • Zamanlama, esneme, büzülme, ikincil hareket
    • Ağırlık, denge
    • 3ds Max CAT & Biped sistemi ve araçları
    • İnsan vücudu, kemik sistemleri ve hiyerarşisini tanıma
    • Karaker rigi oluşturma, skining, morphing (blend mesh) ve kontrolcü teknikleri
    • CAT ile karakter animasyonu
    • CAT ile yürüme ve koşma animasyonları
    • Rotoscoping tekniği ile animasyon
    • FK – IK kavramları ve uygulamaları
    • Yüz ifadeleri ve ses ile çalışma (morph ve lipsing)
    • Sahne ve kamera animasyonu, duygu aktarımı konuları
    • Sinematografi ve kompozisyon

    PORTFOLYO OLUŞTURMA

Ön başvuru ve bilgi almak için: